lördag, maj 02, 2009

Nu börjar det närma sig slutet...

... på vår vistelse i Leksand... Vi kom i torsdags... Under helgen har vi hunnit med att shoppa i Borlänge, tagit massa promenader, sett brasan brinna, umgåtts med massor av mysiga människor, tjafsat lite, dansat, skrattat, varit och badat i Mora, varit på Rättviks marknad och självklart har jag haft hemlängtan och saknat min Daniel i massor!

Vi har haft riktigt trevligt i helgen... R har blivit väl mottagen och hon har haft en underbar helg här uppe i Leksand! Hon har nog haft sitt livs upplevelse.. Såhär lugn och tillfredställd har jag aldrig sett henne! Ricky och Buzken älskar henne! Det är det som är så skönt på den här gården, alla tar henne för den hon är, inte för sitt "handikapp"... Vilken underbar helg hon haft! Snart kommer vi tillbaka... Det har vi lovat henne! Ikväll har vi bara myst här hemma på gården med alla dess människor... Så himla trevligt att bara sitta och prata och skratta... Sen dansa och skratta ännu mera...

Imorgon åker vi hem... Förhoppningsvis redan vid 11 så jag hinner till kalaset i Väsby... Imorgon får jag träffa Daniel...

Det är verkligen vi! Dina ord idag har betytt massor! Jag kommer aldrig släppa dig och är jätteglad för att jag är din! För att du är min! Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar