söndag, maj 17, 2009

Inte att lita på!

Karlar är inte att lita på.. Hela tiden sen vi bytte till sommardäck har jag sagt till Daniel att vi måste pumpa däcken.. Han tyckte att det var onödigt eftersom han hade pumpat däcken... Idag på jobbet stod jag och kollade på bilen och framdäcket på förarsidan var typ tomt... Så efter jobbet åkte jag och luftade däcken.. Jag hade väldigt väldigt rätt.. 1.2 i ett däck och 1.5 i de andra... Och vi ska ha 2.5 i våra.. Inte konstigt att bilen känts konstig.. haha.. Nästa gång jag säger att vi ska lufta däcken så ska jag göra det på eget bevåg! haha...

Jobbat idag.. Tråkigt att jag stod inne under hela dagen då det var soligt och varmt ute... Men nu har jag kvällen framför mig! Sååå skönt! Vi ska snart käka... Gott med mat.. och mums med kvällsgott.

Imorgon blir det till att plugga inför tentorna och avsluta kvällen med ridlektion i Enköping.. Sen rullar veckan igång med plugg, jobb och träning.. Ska dra igång ordentligt nu...

Daniel har börjat kunna röra armen lite mera nu.. Även om jag säger åt honom att hålla den stilla fram till operationen.. Men inte Daniel, nej nej.. Han ska utmana ödet! Älskade vän!

Nej nu är det dags att ta kväll.. En kväll framför tvn...

Puss på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar