fredag, maj 15, 2009

Äntligen helg

Känns så skönt att det är helg.. Imorgon ska jag plugga och träna... Träna för första gången sen i måndags. Eftersom jag har en låsning i ryggen som gjort att min nacke är kajko har jag valt att ha lite träningsvila.. Det har dock inte blivit till det bättre... Så imorgon kör jag igång igen.. Ska dock ta det lugnt med vikter tills jag har råd att gå och fixa min rygg. Känner du nån bra och rätt billig kiropraktor så hojta till!

Jag och Daniel ska kolla på innebandy imorgon och umgås... Ta det lugnt och bara vara.. Vi behöver varandra just nu.. Jag behöver hans närhet och han behöver min hjälp! Men tror även att han uppskattar mig för den jag är oxå! Såklart!

Vi har nu rett ut gårdagens problem... Det blev för mycket.. Allt bara växte och till slut rann bägaren över.. Jag känner mig fortfarande otillräcklig.. Att jag inte klarar att göra det jag vill, att jag har för många saker att göra på för kort tid.. Att mitt huvud är fullt i obehagskänslor och oroskänslor för vad som komma skall.. Sen mammas sjukdom och vår relation tär.. Saknaden efter min farbror Börje.. Och nu den ekonomiska situationen i sommar.. Det är så mycket.. Bägaren rann över!

Men en sak är säker och det är att jag är glad i min Daniel, jag ska snärja honom och ha honom som min "i alla våra dagar".. Och han ska bli pappa till våra barn, när den dagen kommer! =) He is the one! The one and only!

1 kommentar:

  1. Hej!!! Kolla där Sussi jobbar....... På naprapathögskolan... Dem tar 150 kr för ett besök och är jävligt bra.....

    / Johan

    SvaraRadera