lördag, maj 30, 2009

Sommar och sol!!!

Nu är värmen här! Nu är solen här! Och inte ett moln på himlen.. Det känns helt UNDERBART!!!! Anna är på besök med.. Jättekul att hon ville komma hit och se hur vi bor.. Blev sent igår då vi pratade mycket! =) Om allt nytt och gammalt.. haha.. hon tycker om vårt hus.. Tjohoo!

Idag blir det snart frukost, vi väntar på att Anna ska kliva upp ur sängen. Sen kommer hon vilja börja göra sig i ordning! Hon ska ju på bröllop! Jag hoppas att hon får en trevlig dag och att hennes låtar hon ska sjunga går galant... Jag och Daniel ska sen ha en "Maria och Daniel-dag" tillsammans. Vi behöver det efter hans skada.. Han har fortfarande ont, men nu funkar han i alla fall om dagarna... Tycker synd om hans nätter bara för nu börjar han få ont där det saknas en bit av höften så nu måste han käka lite smärtlindrande för att kunna sova... Men vi ska verkligen ha en dag tillsammans! Åååh vad jag saknat det!

Kl 16 ska jag göra naglar, skulle ha gjort det igår men tjejen som ska göra det blev dålig och sköt upp det till idag istället.. Hur ska jag hitta dit? Haha..

Nej nu ska jag nog tjata lite för min mage säger FRUUUUUKOST!! Haha..

Ha en trevlig dag i solen, det ska vi ha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar