onsdag, april 29, 2009

Träningsdag 13..

Så har jag rott det hela i hamn.. Jag orkade mig igenom 13 träningsdagar i sträck... I love it! MEN blev inte två pass spinning idag, min låsning mellan skulderbladen sa ifrån.. Men OJ vilket roligt och jobbigt pass jag hade! Det måste jag köra på onsdag igen... My love! Benen känns behagligt sega.. Så nu är de värda lite vila...

Imorgon åker jag.. Kommer sakna Daniel och flickorna.. Lizzie kommer saknar sin Mattis... Hon är verkligen min lilla flicka... Hon följer efter mig som en svans. Just nu ligger hon bredvid datorn och håller koll så jag inte försvinner... 9.30 ska jag vara redo.. Lär gå upp vid 7 om jag ska hinna med allt.. Har inte börjat packa ännu.. Ja jag är seeeg! Haha.. Men vet ju inte vad jag ska ha med.. Blir det kallt? Blir det varmt? Blir det regn? Blir det sol? Har räknat ut att jag borde klara mig med två väskor.. Båda satsväskorna! =) Ska få med mig datorn med + smink, linser, skolbok, kläder och lite annat smått och gott...

Nej nu måste jag in i duschen! Tror att Lizzie följer med in och sitter på toaletten som alltid!

Tack min prins för att du hittade mitt kort till mig! Puss my love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar