torsdag, april 23, 2009

Träning...

Jo tack det kan jag berätta massor om! =) Hade vilodag i torsdags.. I fredags blev det gym i Jakobsberg med Sara, lördagen bestod av Bodypump och söndagen Satsafro (afrikansk dans)... I måndags red jag, sååå rolig lektion och jättemysig häst! I tisdags var det Powerstep med Erika.. Hon måste ju vara Hulken... Haha... Igår blev det två pass spinning.. När första passet nästan var slut ställde jag mig upp och försökte öka pulsen och Eva-Stina blev paff över att jag orkade ett pass till.. Så hon glömde bort var de var i stretchen! I like it! Och jag var mör i mina stackars lår.. Det kan jag inte förneka.. Haha... Sen blev det ett till pass och det brände härligt i låren efteråt... Dock ingen blodsmak i munnen.. haha..

Ikväll blir det Powerstep med Cattis.. Hoppas på att min vrist känns bra, kände att det gjorde lite ont i den igårkväll när jag skulle sova... Sen imorron... Då blir det en vända på Jakobsbergs gym.. Fast då ska jag ta det lite lugnt, har inte hittat någon vilodag denna vecka... Lördag blir det bodypump och core för att avsluta veckan med satsafro...

Nästa vecka blir det ridlektion med bommar på måndagen, powerstep på tisdagen och sen spinning onsdag... För att på torsdag åka till Leksand och ha en vilohelg! Men med massor av promenader..

Imorron när lönen kommer blir det ett inköp av en stegräknare... Där jag ska gå minst 10-12000 steg 6 dagar i veckan... Det är mitt mål... Imorgon eller på lördag börjar även vår kolhydratfattiga kost.. Mycket protein och fett, men inga kolhydrater... Det känns bra... Hoppas på att komma överens med mig själv snart igen!

Tack Anna Knutsson för att du oroar dig på avstånd... Det blir snart bättre.. När allt lugnar ner sig... Men tack, det värmer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar