måndag, april 06, 2009

Solen skiner!

och det är relativt varmt ute.. Såg ett ÄKTA vårtecken här i Eskilstuna idag, gatorna är sopade! Det är det inte i Bålsta... Jag längtar till jag kan ta ut mina inlines på premiärturen! Tänkte försöka övertala Daniel att följa med mig den dagen!

Blir skola i veckan. Fast snarare plugg.. haha.. går ju bara två dagar! idag och på onsdag! Jobb imorron... Ska försöka träna i massor nu... Så kanske jag kan vara lite ledig från träningen på söndag.. Kommer vara grymt trött annars...

Har inte så mycket att berätta mer än att mitt illamående blir allt bättre... =) Snart kan jag känna mig normal igen.. haha...

Ridning ikväll... Det kommer bli kul... Hoppas på en rolig häst.. Kattis har jag inte provat! Och hon ska vara bra har jag hört... Undra hur mina naglar kommer att må...

1 kommentar:

  1. AAaaaa inlines det hade jag nästan glömt av att jag har ochkan åka ;)

    SvaraRadera