lördag, april 04, 2009

våren är här! och det med stormsteg!

Har precis kommit in efter en härlig och varm vårpromenad! 15 grader, i skuggan! Imorron blir det att byta till sommardäck på bilen och storstädning och tvätt! Åååh vad jag kommer njuta av bilen efteråt! Tjohoo...

Det har varit många tankar fram och tillbaka denna vecka.. Varför mår jag såhär? Varför har jag de symptom jag har? Varför är det såhär? Och sen när jag fått ett besked så började jag tänka ännu mera för då är det ju av en annan orsak... En orsak jag inte känner.. Jag får nog helt enkelt vänja mig vid illamåendet dagtid...

Var upp till Leksand på kortvisit med kusin Jimmie och Sara... Leksand förlorade och hoppet är ute när det gäller elitserien iom att de förlorade... AIK har fortfarande en liten chans! och jag hoppas att den är väldigt liten! =)

Har plöjt Isfolket igen.. Började för 1.5 vecka sen och är inne på bok nr 6.. haha.. Det är så skönt nu när det lugnat ner sig lite på skolfronten.. Kunna koppla av lite mer, även om det finns jobb att göra även nu.. Är ju ändå 40 timmar som krävs varje vecka... Men är så skönt att det inte är det dubbla som alla ingenjörsvetenskapskurser krävt! Jag känner verkligen att jag har tid!!!

Denna vecka har det blivit dåligt med träning, men lyckas ändå få ihop 5 dagar... Känns bra! nästa vecka hoppas jag på 6 träningsdagar... Likaså veckan efter det... Men visar sig vad tiden säger!

Nej nu blir det ett kapitel av Isfolket och sen städa och förbereda inför kvällen, Åke och Eva kommer på middag! Mums!

Ha det så gott så länge!

1 kommentar:

  1. Är du gravid :) Lära fråga iom illamåendet.

    SvaraRadera