söndag, april 12, 2009

Så tråkigt...

Som de flesta vet så tränar jag en del... 6 dagar i veckan är mitt mål och mindre än 5 dagar i veckan blir det nästintill aldrig... Jag har en rätt schysst kondition, jag är rätt stark och rätt "fast" i kroppen.. MEN problemet är min mage... Jag skäms! Jag hatar den! Jag ser ju ut som en som är på tjocken... Jag skäms verkligen! Vill inte se ut så... Vill inte att Daniel tar på den (och tur är väl att han näst intill aldrig gör det heller)..

Visserligen är min mens över en månad försenad... Men ändå.. Och testet visade negativt... Så jag kan ju inte skylla på det heller.. Min kropp är i en övergångsfas till ett liv utan ett extra hormon i kroppen...

och viktnedgången gick ju åt pipan.. Ska ta nya tag efter den här påskhelgen... Är det fint väder imorron blir det först ett stenhårt powerstep-pass och senare en promenad... Jag måste verkligen göra någonting åt det hela! Hellre ett liv i motionsspåret än ett fettoliv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar