måndag, april 27, 2009

Sliten efter helgen...

Kroppen vill vila!!! Sova tills man vaknar självmant... Både jag och Daniel var riktigt trötta i morse.. Men vi har åstadkommit med massor i helgen när vi fixade trädgården...

Idag har jag ingen träningsvärk.. Är både skönt och lite tråkigt.. Har nu tränat 10 dagar i rad och ikväll blir det ridlektion i Enköping.. Imorgon blir det powerstep och onsdag två pass spinning.. Sen åker vi till Leksand och då blir det bara promenader... Och Rättviks Marknad... Inte helt fel! Samtidigt som man tjänar pengar... Tjohoo!

Snart handledning och jag är såå less... Vill inte vara i gruppen jag är med i.. Ingen gör något, dålig stämning och noll fokus! Jag vill inte bli tvungen att göra allt! Jag är inte ens intresserad av vårt valda ämne.. Men man får inte alltid som man vill.. Jag gör i alla fall saker som underlättar vårt projekt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar