tisdag, april 14, 2009

pfft pfft flåååås

Alltså... Måste karlar med ölmage stinka så mycket när de tränar??? Jag måste ju ha varit alldeles blå i ansiktet när jag tränade... Gubben (40-årsåldern) tog cykeln framför mig... Jag tänkte genast, ska jag byta cykel? Äh jag chansar... Det skulle jag inte ha gjort... Han luktade som jag gjorde efter två veckor i fält.. Eller kanske inte, för jag fick höra att mitt hår luktade schampoo.. Men som killarna stank efter två veckor.. Kan de inte förstå att man kanske ska ha viss hygien innan träning?

Spinningen i övrigt gick rätt bra, min vrickade fot gör ont, men blir nog snart bättre! Ska köra bodypump imorgon... Det borde funka...

Jag hoppas på att Susanne har tid med mig på fredag... För som jag ser ut nu går inte... folk kommer ju skratta åt mina stackars händer! haha...

Nej nu blir det lite dusch efter träning + solarium!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar