onsdag, april 29, 2009

Onsdag...

och idag har traktamentet kommit in på kontot till helgens äventyr! Ska ta ut de i eftermiddag/kväll när jag hittat mitt kontokort.. Hmm, var kan jag ha lagt det? Smarta Agda kommer aldrig ihåg var hon lägger sakerna.. haha.. Nej då, mitt fel!

Kunde inte sova inatt.. Joooobbigt! Kände mig jättepigg vid 24 inatt... Men då tog jag mig i kragen och la undan min Isfolket-bok.. Ja jag har börjat om på de böckerna.. Ytterligare en gång... Haha... I love them! Sen svettades jag, vaknade, vände och vred på mig, vaknade till när Daniel sprang upp på toa.. Vaknade när flickorna lämnade sängen.. Ååh, ni skulle se Husse igår.. Husse och Tova.. De somnade ihop.. Och när jag kom in och skulle lägga mig så höll de varandra i handen! Mitt hjärta smälte! De är så söta ihop...

När jag åkte till skolan idag kom det igen... Illamåendet... Jag blir tokig! Att det aldrig lägger sig... Den här gången var det dessutom värre än vanligt... Så jobbigt... När jag kom till Västerås blev jag tvungen att stå utanför en stund för att få bort illamåendet... Sen på tåget till Eskilstuna kom det tillbaka.. Ingen rolig upplevelse.. När vi kom till Eskilstuna kände jag paniken komma för att jag mådde så illa.. Försäkrade mig med en plastpåse.. Den kom nästan till användning.. När jag väl kom ut ur tåget så kom det... Magen spändes ut och "tryckte" upp eländet.. Men stannade i halsen och åkte ner igen... Riktigt obehagligt.. Speciellt när jag inte är sjuk! Patrick gick i förväg.. Jag mådde riktigt dåligt... Svettades som en gris, var alldeles fuktig... Men efter lite frisk luft så var jag som innan.. Glad och "frisk"... Konstigt det där...

Nu är det skola som gäller.. Sen hem och träna ikväll.. Måste nog tvätta ett och annat klädesplagg med.. Och sen packa.. Och mysa med min favorit! För imorgon åker jag till Leksand med R och Sara... Och blir borta till på söndag... Många timmars arbete kommer in! Tjohoo! =)

Nej nu cad... Puss på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar