måndag, april 20, 2009

Jobb imorgon!

Eller nej.. Hur var det nu? Jo jag är hemma i Bålsta med fullt betalt... Sånt gillar vi! Så då ska det sovas ut (vaknar väl vid nio) och sen plugga och städa.. =) 17.30 blir det SATSPOWERSTEP med Erika.. Jag hoppas på att det blir skitkul! Enda frågetecknet nu är hur min vrist tar det hela, jag hoppas att den håller.. Är första powerstep-passet sen jag trampade snett.. Har lite ont fortfarande, men afrikanska dansen igår gick ju som en dans!

Daniel har fått en gratis provträning på sats.. =) Nu undrar jag när han följer med mig... Vad kommer det att bli för pass? Spinning kanske? Eller bodypump som förra gången? Åååh vad jag ser fram emot det! Något koreografiskt krävande ska jag inte tvinga med honom på! haha...

Ser fram emot vår gemensamma träning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar