tisdag, april 07, 2009

Såhär apropå!

Var och tränade idag... Oj vad kämpigt det är... 4 första låtarna är jättekul, massor av energi i kroppen och man bara studsar och tar i för kung och fosterland... Sen vid låt 5 kommer det smygandes... Illamåendet, krampkänsla under bröstet, mellan bröst och själva magen, och till slut orkeslösheten... Vad är felet?

När jag tränar i vanliga fall och jag pumpar slut på mig själv... så brukar astman och mjölksyran komma, men inte senaste två veckorna.. Då blir jag helt slut och mår skitilla... och det har kanske gått 15-20 min... resten av timmen är en plåga.. jag känner mig så kass och inbillar mig att jag är otränad och bara fet och lat... men kan det vara så enkelt? Att det blir bättre om jag tappar massa kilon???

En annan sak.. Jag tror Daniel vill att jag ska ha röd vecka.. haha.. Han köpte hem choklad till oss och det brukar han bara göra nån dag innan min röda vecka slår in (och oftast är det när jag tjatat på honom)... haha... Får se om hans önskan slår in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar