lördag, april 18, 2009

Så var det kväll...

och här sitter jag... Har varit hemma hos Jenny och Niklas ikväll.. Jag kände mig inte på tiptop-humör, vilket kanske inte är så konstigt eftersom jag mår så pass illa som jag gör.. Det är frustrerande att inte veta varför! Sen känner jag mig lite hämmad i mig själv.. Att jag ska vara på ett sätt som jag inte kan vara, och genom detta så blir jag mer "innesluten".. Vad kan jag ha sagt ikväll? Tio meningar??? Men en sak är säkert.. Jag är väldigt glad för att de tar mig för den jag är, även om jag är lite konstig och obekväm typ jämt... Skulle vilja hålla om min Daniel och bli omfamnad ordentligt, men vet inte när och om han kommer hem ikväll! Det får tiden utvisa..

1 kommentar:

  1. du är inte konstig hela tiden. Ibland men oftast bara sötast i hela världen! :D

    SvaraRadera