fredag, augusti 05, 2011

Underbar födelsedag!

Igår fyllde jag år.. Ja jag blev gammal.. Eller äldre heter det nog...


och det "firades" med att åka till stranden med Lillfia, syrran, lillebror och Spogge. Blev massa bus, bad, sol och ja- helt underbart!



Se min söta fina underbara tjej!





Efter lunchen blev min tjej väldigt trött och tog en välbehövlig och skön tupplur i vagnen.. och så gott hon sov sen! Underbart!





När vi sedan kom från stranden blev det jordgubbar för Lillfia och tårta för oss. Mums var det!





På kvällen åkte jag, lillebror och Spogge på Lasse Stefanz.. Och det var riktigt kul... till vi åkte...


Varför vi har gruppfoto med en citron är för att herr Spogge tyckte att vi skulle räkna in tjejen som blev förbannad och drog hem istället (läs: systeryster).. Så hon får symbolisera citronen (sur)... :)


Även om jag inte är ett fan av dansband så är Lasse Stefanz-kvällarna på parken sjukt roliga- kanske för att det är enda gången jag går ut på året...



En annan sak.. När vi parkerat bilen hos Jörgen igår så kom två st varav den ena lärde jag känna för måååånga år sen... Och ja, det är ju ingen jag varit jättebra kompis med men vi har pratat massor när vi träffats och så... Iaf.. Han blev väääldigt förvånad över att jag är gift och har barn.. Han har ju alltid haft två barn de åren jag kände honom (Faluåren) så vad är det som är så konstigt att jag nu har barn?


Det var himla kul att träffa honom iaf.. Nu blir det väl en 5-7 år till nästa gång, om inte längre! ;) Sist jag sprang på honom var ju när jag bodde i Falun... Och därifrån flyttade jag för sex år sen!



Så kontentan av det hela var att det blev en grymt lyckad dag- förutom hemgången då där jag är väldigt besviken... Men, det är ju inte jag som blir lidande... Det är ju faktiskt.. ja just det...






2 kommentarer: