fredag, augusti 19, 2011

Dove Express Intensivbalsam




Jag har fått möjligheten att testa ovanstående produkt för Buzzador.


Buzzador erbjuder sina medlemmar att prova olika saker gratis och det enda som behövs är att sprida gratisproverna vidare och berätta vad Buzzador pysslar med. Enda kravet för de som buzzas är att de ska säga vad de tycker om produkten de fått prova.


Som sagt, ovanstående produkt var den här gångens testprodukt och det var tacksamt vill jag säga. Balsamet var bra, riktigt bra och sånt gillar jag. Där håret inte ser ut som svinto och trasselsudd utan glänser och lockarna kommer fram är plus i kanten!


Sedan något ännu bättre, det går att ha i hela håret utan att det blir flottigt, platt och tråkigt och bästa av allt- det går att använda varje dag!


En riktig hit om man frågar mig, kan bli ett bra komplement till den dyra inpackningen jag annars använder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar