måndag, augusti 08, 2011

Årets första getingstick...


är här och satan vad det brände till. Kände att jag fick nåt i håret och eftersom mitt hår inte ska ha främmande kreatur började jag genast med att vifta bort eländet. Men eländet försvann inte så stoppade ner fingrarna och då kände jag att det satt fast i håret.. Jag pillar och trixar och sen får jag det... Getingsticket!

Eländiga insekter! Jag är glad att jag inte är allergisk iaf... och ja, getingstick är inte skönt men det är bra att det onda släpper inom fem min, sen blir det bara varmt och bultar lite. Nu på kvällen känns det mest som att jag klämt mig.






Sen ikväll åkte jag och tränade bodypump... Första passet sen i juni eller liknande. :) I sommar har jag mest kört spinning men inte ens det har jag gjort regelbundet..


Kan tillägga att jag inte har en muskel på hela kroppen kvar och jag som i juni hade börjat lägga på mer vikter!


Nu blir det iaf ökning av träning.. Den här veckan blir det tre pass, har ett spinning och ett zumbapass att köra..



Nej nu ska jag ta hand om min jättegnälliga dotter som har bestämt sig för att inte sova just ikväll!


Natti natti på er kära vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar