söndag, augusti 21, 2011

Kräsen? Eller höga krav?

Igår var jag iväg och tränade ZUMBA... Eller ja det var ju meningen... Var en vikarie som hade passet och det kändes väl helt ok fram till hon började berätta om passet... Det som skulle fokuseras var, skaka rumpa, göra poser, skaka hår och ALLT skulle vara sexigt... "så illa kan det ju inte vara" tänkte jag... men ack så fel jag hade.. Det var ännu värre! Det där med sexighet är INGENTING för mig.. En valross kan inte vara sexig.. Jag är där för att TRÄNA, svettas, få upp flåset och bli trött... Igår fick jag bara ont i öronen och huvudvärk...

Ja passet drog igång och musiken stod på "varning" hela tiden- dvs för hög, micken var också tokhög och det var bara vicka på rumpan som gällde eller göra nån "sexy" pose... Jag sa till om mick och musik- hon sänkte... Till hon slog på musiken igen då höjdes den..

40 min in i passet gick jag därifrån... Jag vill inte få fel på hörseln för att en vikarie höll i passet.. Nej tacka vet jag Cattis- hon som håller i passet i vanliga fall!

Imorgon är det bodypump på agendan och det ser jag fram emot! Borde vara ganska pigg med då jag sovit i stort sett HELA DAGEN! Min älskade make har klagat över att jag är så trött och varje gång han kommer så säger han "sover du".. och ja det gjorde jag! HAHA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar