måndag, augusti 15, 2011

Ingen dans på rosor...



Jag har tandvärk! Det ilar och det gör ont! Ingen skön känsla.. Men det är ju väntat, lagningen har ju varit lös i en sisådär... 2.5 år.. Kanske längre! Men nu är det alltså dags att göra någonting åt det. Lite komiskt att tandläkaren inte har sett det trots... tre undersökningar! Men imorgon ska jag ringa och boka tid! Tur att jag har tandvårdsavtal, dvs kostar "gratis"! :)

Ja och så har jag dansat idag! Säsongens första dansaerobics! Det var skönt men koreografin var inge rolig så får avvakta innan jag kör det igen. I fortsättningen blir det nog bodypump på måndagar, spinning på torsdagar och zumba på lördagar. Känns gansak bra med den här kroppshyddan, med mer kondition än styrka!

Imorgon är det jobb igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar