söndag, augusti 14, 2011

Bus med kompisarna!

Igår var vi bjudna på lite lunch och fika hos M. Wilda fick träffa kompisen V, första träffen sen maj! Det syntes att de kände igen varandra. V springer ju för egen maskin, men det gick bra att leka ändå för W är så snabb när det gäller att krypa! Så full fart efter varandra. De smög tom på varandra, var jätteroligt att se..

Lite senare kom Helén med sin tös L... Så där satt de tre trollen och lekte med varandra, L kommer inte så långt så W och V höll sig nära henne.. Faktiskt.. Men så var ju alla leksakerna där med! :)

Blev jättegod mat iaf, tacogratäng och sen jordens fikabord! Havretoppar, Mariekex, kladdkaka, vaniljglass, blåbär, kanelbulle.. Ja nästan allt fanns på fikabordet! Och gott var det!

Vid 17 blev det skrikkalas för alla tre så då åkte vi hem och W somnade redan i bilen men vaknade när hon fick solen i ansiktet. Fem min senare sov hon!

Nu i eftermiddag ska vi ta en promenad med M och V! Om regnet håller sig ur vägen!


Kan tillägga att Wilda sov gott inatt! Och det var ju inte så konstigt kanske iom natten innan. Somnade vid 17.30 igår.. vaknade igen vid 19.30 för hon hade ju missat både middag och kvällsvällingen. Vid 21 sov hon igen. Jag vaknade vid 3 när jag hörde att W var ledsen- hon hade tappat bort nappen och jag fick vända upp och ner på sängen innan jag hittade den med... 5 min senare sov hon... Fram till 7.. Sen somnade hon för egen maskin vid 10 och sover fortfarande! :)

Tack för en jättetrevlig eftermiddag igår tjejer!

1 kommentar:

  1. Är du gravid igen!!! Åh jag har missat! Grattis vad skoj! =D När du skriver blivande 2 barnförälder så blir man ju lite avis nu känner jag fast ändå inte ja haha duy fattar!
    ¨Vad glad jag blir för er skull. Jag har inte hunnit läsa andras bloggar så mycket på sistone. hur långt är du gången!
    Massa kramar!

    SvaraRadera