tisdag, augusti 16, 2011

Förresten...

Jag hade ju visst något att säga!

Jag skulle ju ringa tandläkaren idag.. Men det var ju lättare sagt än gjort! Ringde och fick telefonsvararen i örat "kliniken har stängt mellan kl. 9.40-11.00 pga utbildning"...

Det tyckte jag väl var ok.. Lite surt bara när JAG skulle ringa- har aldrig ringt de tidigare! =)

Vid 12 ringde jag igen och då var det samma telefonsvarare som pratade.. Ringde 4 ggr till och fick samma svar!

Vid 15 tänkte jag ringa sista samtalet för dagen... och DÅ kom jag fram.. Deras kl 11 sträckte sig alltså enda till 15.. De är bra på klockan på folktandvården.

Iaf så fick jag en tid nästa torsdag! Weeei!

Sedan förklarade jag lite hur lagningen sitter och hon tyckte jag skulle få bort den fortast möjligt.. Jag är inte av samma mening. Det ilar som 17 och dunkar så fort jag äter... Vad kommer jag då känna om jag tar bort lagningen? Nej den får nog sitta där en vecka! :)

Sen har jag planer på att be om bedövning för en gångs skull. Sist jag hade bedövning var jag 10 år och drog ur en tand. Men de är inte så bra i Bålsta- de stannar inte när man försöker hinta om det så nu funderar jag på om jag ska ha bedövning ändå! Men det känns ju lite mesigt om jag klarat mig utan i 17 år. haha.

Ja imorgon är det jobb igen.. Upp med tuppen dessutom! Natti natti kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar