tisdag, augusti 16, 2011

Torka!

Idag har jag lite idétorka över vad jag ska skriva, så jag ordbajsar lite..

Har som sagt inget att skriva, men kan berätta att jag är trött. Helt galet trött. Men är man dum, straffar det sig efteråt. Jag vaknade 4 i morse... Och jag låg där länge länge länge... Sen tänkte jag att jag kunde gå på toa och så tittade jag in till W... Där låg hon och sov med rumpan i vädret! Så VARFÖR var jag vaken kl 4 för att vänta på att hon skulle vakna? Kanske för att hon gjort det de två senaste dagarna och jag VET att maken inte vaknar förrän hon är jätteledsen.

Sen är det jobb på tapeten, som jag lääängtar till vår resa till Rhodos! Ska bli så skönt för hela familjen att åka iväg! Och bara vara, njuta av sommaren och värmen och vattnet! Bara vara, bara vara Maria, Daniel och Wilda! Helt fantastiskt ju!

Och slutligen, grattis Sara på födelsedagen! Bara ett år kvar till 30! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar