tisdag, augusti 23, 2011

Jobbig tisdag!

Idag har varit en jobbig dag. Inte visste jag att jag skulle må så dåligt över att jobba heltid. känns som att jag missar så mycket med Wilda. Vi hinner ju nästan inte träffas alls när jag kommer hem! Jag misstänkte ju att det skulle bli jobbigt, men såhär? Tur är att det nu bara är en dag kvar! Sen tar jag semester! Först kryssning (perfekt timing att vara ifrån Wilda ännu mera) och sen åker vi till Rhodos. Då ska jag ta igen mycket av den tid jag förlorat!

Men annars så är det ju faktiskt bra med den här familjen! W är ju mer vild än tam och jagar katterna hela dagarna. Hon springer på alla fyra när hon jagar dem för hon vägrar gå om Pappa är i närheten- är Mamma med så går det bra att gå! :) Himler är rätt härlig för han busar tillbaka med Wilda- han sticker inte iväg som de andra! :)

Ang min header så lär jag avvakta ett tag innan jag kan förbättra och sen försöka på en ny...
Första jag ska göra är att byta ut bilden längst ner till vänster mot en tydligare! Och sen ska jag försöka mig på min vision! På hur jag vill ha det- borde ju inte vara så svårt... :)

Och sen nåt positivt då: Jag har TRÄNINGSVÄRK! Inte lika mycket som förra gången jag tränade bodypump, men fortfarande träningsvärk vilket är jättebra! :) Imorgon är det spinning på agendan! :)

Och så dagens anus: Min dator är kajko.. Den bara hänger sig hela tiden. Har fått igenom snabbprogrammet på virussökningen och den visade inget virus... Den där det går igenom typ allt hänger sig bara. Nån som har nån idé om vad det kan vara? Nån som vet hur jag kan lösa problemet?

Slutligen: Jag har fått världens mest fantastiska tjej! Min underbara dotter!

2 kommentarer:

  1. Använder du datorn när du kör det där programmet som går igenom allt? Prova att låta bli det isåfall, det kan hjälpa. :)

    SvaraRadera
  2. http://support.microsoft.com/kb/129972/sv :)

    SvaraRadera