fredag, augusti 12, 2011

Bra vecka!

I måndag drog jag igång mitt rörliga liv igen... Ja jag har ju kört spinning under sommaren, men nu är det dags att bygga upp musklerna igen!

Så i måndags blev det 55 min bodypump, vilket resulterade i träningsvärk from hell! :) Kunde knappt ta mig upp ur sittande läge tisdag och onsdag...

Så igår blev det 55 min spinning.. Yeah vad underbart.. Lite skavsår i rumpan bara, men det hör ju till! =)

Sen idag blev det 11 km promenad på jobbet. SKÖNT! Men det känns i rygg och smalben då jag inte hade mina easytone och knatade i!

Imorgon är det dags för ZUMBA! Det kommer ge mig ett härligt mjölksyre flås och det kommer brinna i smalbenens utsidor.. Det gör det alltid när det nalkas dans!

Hur har er aktiva vecka sett ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar