måndag, augusti 22, 2011

Bra eller anus?

Dagens bra: Kvällens träningspass... Bodypump på agendan. Jag blev inte alls lika slut som för två veckor sen. Enda negativa idag var att det strålade i vänster hand ner i armen när det var dags för bröst... Fick stanna flera ggr och försöka massera underarmen- det gick inte alls... Gjorde sjukt ont... Kände även av det i triceps men gick bättre.. Vad kan det bero på tro? Min första tanke var karpaltunnel... Men jag vet inte.. Hade ju problem i somras/höstas men då var jag ju höggravid.

Dagens anus: Vara ifrån Wilda så många timmar! Först arbetsdag, sen sov hon när jag kom hem men väckte henne vid 18.00 så jag skulle få träffa henne litegrann iaf... 30 min senare åkte jag och tränade... Nu har hon hållt sig vaken nu ikväll så jag har ju fått pussa på min prinsessa lite, men oj vad jag missat många timmar idag! Tacka vet jag mammaledigheten jag går tillbaka på efter Rhodos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar