måndag, mars 16, 2009

Världens bästa Lizzie

Jag har världens bästa Lizzie här hemma.. Hon känner när jag är ledsen... Och vill trösta...

Var till västerås och skulle plugga.. Jag fattade nada, blev bara mer och mer frustrerad... Till slut åkte jag hem.. Grät både en och två gånger... FAN vad jag är inkompetent! Fattar ingenting, missar tenta på tenta... Jag vill inte ens skriva tentan på onsdag.. Varför ska jag? Kommer ju inte klara dynamiken i alla fall! Jag önskar sååå att jag hade ett jobb istället än 75 000 i studieskulder och ett år kvar... Nu vill jag bara hoppa av, men varken mina studieskulder eller mitt samvete tillåter det... Ska jag gå två år för att sen skita i det? Nej du! Det kanske bara är för mycket nu... Jag vet inte.. Jag känner mig bara ledsen och utmattad.. Och URDÅLIG!!!

Så när jag kom hem från Västerås så var jag ledsen och nerstämd.. Slog på tvn och kollade lite på lördagens melodifestivalfinal... Lizzie kom och kröp upp hos mig och jag somnade strax....

När jag vaknade hade hon krupit ännu närmare! Ååå vilken underbar tjej jag har!

Nu ska jag påbörja mina förbannade dynamikstudier för att fatta mindre än tidigare... Vet inte hur jag gör på onsdag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar