fredag, mars 20, 2009

Fantastiska vardagsrum!




Nu har min prins nästan gjort klar vardagsrummet... Vi kom på att när det var färdigtapetserat att det blir en till vägg med tapeter. Så på måndag ska det beställas! Det kommer bli sååå schysst! Vi är redan kära i vårt fantastiska vardagsrum! Fram till att tapeterna kommer ska gardiner och gardinstänger sättas upp, för att plocka ner när det är dags för tapetsering. På fredag ska allt vara klart, eftersom inflyttningsfesten är på lördag!!!


Daniel är verkligen helt fantastisk! Orkar renovera, jobba och fixa allt i övrigt. Själv har jag mest klagat över hur dåligt jag mått med tanke på skolan.. Men det är som bortblåst just nu eftersom jag inte har NÅGOT skolarbete alls på hela helgen! Jag njuter verkligen av min ledighet, har jobbat i två dagar! =) Nu i helgen blir det STORSTÄDNING! Varenda dammtuss ska bort, varenda katthårstuss ska bort! Och jag ska slippa nysa pga dammet... För att på måndag eller kanske redan på söndag påbörja nästa renoveringssvinstia! Men på fredag... Då ska allt vara klart... Då ska det städas igen!
Nu blir det fredagsmys och Beck-film.. Sen klä på sängen sina sängkläder och sen soooova! Min prins ska få sovmorgon imorron! Jag ska träna kl 9... Daniel, my love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar