fredag, mars 06, 2009

Klippt naglisarna och vov vov

Idag har jag gjort det Daniel bett mig om länge.. Dvs klippt klorna på två av de tre flickorna.. Ska ta Lizzie innan vi lägger oss.. Då behöver de inte fastna i allt och vi kan busa järnet i sängen innan man somnar...

I morse när Daniel skulle upp hörde vi nåt som lätt som hundskall.. Det visade sig vara Lizzie.. undra om hon har hundkomplex? och om hon försöker komma i målbrottet! =) Mina tjejer är speciella..

Har beställt nytt ok-kort så snart kan jag utnyttja mina 400 kr jag har på kontot.. Bra, bensin behövs alltid.. Och igår ringde Daniel och ändrade vår fordförsäkring.. Kommer bli 300 kr billigare i månaden, kanske 400 till och med.. Det kommer sitta fint..

Allt fler tackar ja till vår inflyttningsfest.. Det kommer bli kul! Är i dagsläget 14 som tackat ja, och sen några respektive så är väl ca 20 nu. Daniel har en plan om vem som ska fixa käket! Haha..

Längtar efter mina gardiner så jag kan känna att sovrummet är klart.. Imorron blir i alla fall köket någorlunda klart.. Daniel hade inte tillräckligt bra färg för att kunna göra klart skåpluckorna så det blir i början på nästa vecka.. Men tapeterna kommer upp imorron.. Sen måste jag bara köpa gardiner, vita, så är det fint och klart där! Kommer upp bilder när det är klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar