måndag, mars 30, 2009

Tråkiga måndag

Svar på Thereses kommentar: Ska försöka leta rätt på en sån... För det känns lite trist att behöva måla om en nyligen ommålad skåplucka för att folk inte kan tala om att de spillt...

Måndag igen... Jag är måttligt glad.. Har fortfarande ett ansikte likt en krater pga alla småfinnar... Sen känner jag hur mitt munsår utvecklar sig.. Det är ingen bra dag! Känner inte att jag har tid att vara i skolan då jag vill städa och återställa vårt hem efter inflyttningsfesten.. Igår gick dagen till att röja undan all disk och få bort flaskor och burkar... Men städa blev inget av.. Jag orkade inte.. Sov på eftermiddagen i två timmar... Sen slappa i soffan... Är inte så mycket städning, mest vardagsrum och kök...

Daniel ska följa med till stallet ikväll. Jag tvingar honom! hehe..

Veckan är fullt planerad.. som alltid! Idag skola till 17, sen ridning.. Imorron jobb och träning.. ska försöka få Daniel att färga håret på mig.. på onsdag är det skola och spinning... Sen torsdag skola till 12 och sen åker vi till Leksand.. Jag Sara och Jimmie.. Vi ska på hockey.. stannar kvar över natten för att åka på fredagen... Jag vet inte om det blir jobb eller om jag får vara ledig, beror på hur Sara bestämt.. I helgen ska vi kanske till Susanne (Daniels syster) och hon ska fixa naglar på mig! Första gången.. Haha.. blir det inte något sånt blir det jobb istället..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar