onsdag, mars 04, 2009

Gula byxor?

Vad är det för fel med mina gula byxor? Tur att det är jag som gillar de och att det är jag som använder dem när alla andra klagar! Jag ÄLSKAR mina gula byxor! Haha... Och än finns de kvar! Daniel och jag har dock gjort en deal... Vad jag skulle få göra kommer jag inte ihåg men han ska få slänga mina älskade gula byxor om jag kommer ner till den vikt jag vill nå.. Haha.. Dvs, det kommer aldrig att ske..

Köket går framåt.. Det tar tid men går ändå framåt. Daniel grundade väggar och tak igår så idag blir det färdigstruket... Han ska tvätta luckorna och förbereda dem.. Imorron hängs förhoppningsvis tapeterna upp! =) Till helgen har vi ett schysst kök igen.. Har ju även nya handtag till köket.. Kommer se så fräscht ut!

Igår var Trulsa på besök.. Det var trevligt! Vi gjorde inte mycket alls, kollade på en film, käkade tacos och umgicks! Hon kommer på inflyttningsfesten med! Tjohoo!

Angående inflyttningsfesten.. Jimmie kommer! Min kusin som jag håller på att lära känna kommer! Åååh vad roligt att få en kusin i samma ålder, han är dock några år yngre.. Men har ju bara två unga kusiner... Alla andra är ju gamla! Så ja det är rooooligt att han kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar