tisdag, mars 17, 2009

Bokat möte...

Idag har jag ringt till banken och bokat möte om diskussion av lånelöfte... Får se hur det kommer att gå framöver. Är ett tag kvar till det är aktuellt att gå dit.. Daniel blir nog glad.. Haha, för han får ju en ledig dag! HAHA...

Om 1,5 vecka är det inflyttningsfest... Det ska bli kul.. Hoppas jag! Just nu är jag inte så uppladdad för någonting.. Är så förbannat down... Mycket är nog pga morgondagens tenta. Jag tror att jag kommer åka dit, även om jag kommer att få ett u... Ska läsa lite material i eftermiddag har jag tänkt mig. Är den jag har mest kläm på...

Har nu idag och igår lyssnat en del på melodifestivalbidragen.. Var inte såå många som var bra... Men Ett par stycken. Caroline Af Ugglas är min favorit! Hon är häftig... Tycker även att Markoolios är rätt skön att lyssna på... Även om den inte är bra.. haha.. Nina är en annan låt jag gillar.. Likaså Higher med Star Pilots...

Ikväll ska jag slita mitt feta arsle iväg till spinninglokalen... Var längesen jag cyklade.. Så hoppas på att jag kan pusha mig och bli taggad till det.. Imorron har jag inte bestämt mig än hur jag ska göra.. Om jag ska köra pump eller tycka synd om mig själv.. haha.. Fast tycka synd om sig själv brukar inte leda till någon viktnedgång... Vi får se hur jag gör...

1 kommentar:

  1. Hej! Såg att du hade varit in på annaknutsson´s blogg o skrivit om pulver diet...hon är min svägerska o man har ju fått några gliringar från henne om pulver...tyckte nästan inlägget va riktat till mig o min syster...men va vet ja! Ja skulle oxå behöva gå ner...en si dådär 20 kg!!! Men ja har varit sjuk (förkyld) så länge nu att ja tappat motivationen...men ja vill inte se ut som ja gör längre! Ska ta mig i kragen o börja träna! Ha en underbar dag!

    Kram Eva

    SvaraRadera