onsdag, mars 11, 2009

På krigsstigen?

Är det bara jag eller är alla människor lite kallare, men samtidigt lite känsligare just nu?

Jag har blivit osams med tre st på mindre än två veckor... Först Lisa.. Där brakade det genom att Sara berättade att jag inte vill ha med barn på mitt bröllop! Och för att jag berättat om hennes negativa åsikter till Sara, som pratat med K om jobbet.. Om att hon ville ha ett sommarjobb i Falun och inte jobba där vi jobbar tillsammans.. Hon sa upp sig och nu pratar hon inte med mig..

Sen blev det Jonna, men det är utrett nu.. Glömt och förlåtet..

Men i söndags då... Jag såg att Linda loggade in på msn och ville bara påminna henne om att komma ihåg att svara om hon kommer på inflyttningsfesten så jag skrev "glöm inte att svara på facebook om inflyttningsfesten"... Och jag fick svaret "är du besatt?"... Jag fattade ingenting.. då var det fel av mig att jag inte frågade henne hur det var och och vad hon gjort på sistone! Så nu pratar hon heller inte med mig.. Jag fattar nada!

Det kanske är jag som är dum! Eller är det nåt som går just nu? Har alla drabbats av "arga sjukan"???

1 kommentar:

  1. Hmm.. Inte jag iaf så alla är inte sjuka i "arga sjukan" och dum det vet jag att du inte är! Kanske bara dom som är avundsjuka?

    Ja se på fan.. du har ta mig fan nästan allt. Det är klart man blir avundsjuk det är jag också men det är också en större anledning att var akompis med dig också. förstår du hur jag menar? Jag tycker ju om dig så mycket så jag vill ha dig näsra istället för att skjuta dig ifrån mig som andra gör. Jaja.. Jag komemr iaf och då blir det fest så det så! Snart ses vi min lilla prinsessa! Puss

    SvaraRadera