lördag, mars 14, 2009

träning

Idag följde Daniel med och tränade.. Det var jätteroligt! Första gången vi tränar ihop... Vi körde pump och core.. Nu är Daniel helt slut efter att inte ha tränat styrketräning på drygt tre år... Han kommer inte kunna röra på sig imorron...

För egen del tog jag det lugnt. Eftersom jag har ont i ryggen vågar jag inte chansa med tunga vikter... Men det går bra ändå.. Idag gick det förvånansvärt bra... Känner inte av ryggen nu efteråt... Ska nog ta det lite lugnt ett tag innan jag kör på som vanligt igen... För ryggens skull...

Mitt sår läker... Är fortfarande omplåstrad, men gör inte så ont idag... Tror att det gjort ont eftersom hon var inne och krafsade med skalpellen under huden... Är lite stramt, men ingen fara.. Jag känner mig som en vekling eftersom såret är 1 cm.. haha.. Men det har nog att göra med att 4 cm stav är ute och hon krafsat en del under skinnet...

Idag blir det jobb på Shell7eleven... Ska bli spännande... Mycket nytt att lära sig! =)

I morse såg jag liten skillnad på kroppen.. Än vågar jag inte ställa mig på vågen.. Ställde mig igår och då hade jag tappat 0.4 kg på två dagar... Så nu ska jag vänta två veckor har jag tänkt mig... Kommer jag ner till den vikten som jag hade när jag och Daniel träffades så kommer jag stanna där först... och känna mig nöjd och sen kämpa de sista... Daniel vill minska han med, men jag älskar hans kropp som den är nu!

Tenta i veckan och jag är OROLIG.. Hade behövt plugga 24 7 just nu.. Men det har ju inte jag tid med.. Men ska ta med mig mina papper och satsa på rasterna... Vid typ 23 ikväll.. Och så ska jag plugga efter att vi varit vid järnaffären...

Dusch nästa...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar