onsdag, mars 11, 2009

Varför är det ingen...

... som säger nåt????

Här är jag nöjd över att jag börjat se lite resultat från vår diet.. Och så tänker jag, kanske ska se om vågen visar nåt positivt besked?.... Ställer mig på vågen... och WHAT??? Varför är det ingen som säger till när man blivit ett FETTO?????? Såhär mycket vägde jag för ett år sen, vad vägde jag inte då för en vecka sen???? SKANDAL!!!!! Nu har jag 16 kg till mitt mål... 16!!!!!

Nog för att jag märkt att jag gått upp i vikt, men så brukar jag vara på vintern.. Men inte såhär MYCKET!!! HALLÅ, var har jag varit??? Vilken värld har jag levt i??? Inte den sanna och riktiga verkligheten... Förrän nu!

Imorron blir det stenhård träning... Men först sova, sen en sväng tilll stället, jobba och sen TRÄÄÄÄNA!!!! Ryggen får säga vad den vill, den har ingen talan längre... Här ska det råda bot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar