torsdag, mars 19, 2009

Underbara dag!

Åhh vilken härlig dag det har varit idag!

Har jobbat världens bästa favorittjej. Hon var så glad och vi hade så roligt.. Var och badade på Husbybadet först... Där hoppade vi och plaskade runt, sen var vi in i strömmen en gång och sprang/flöt runt där en stund.. Sen tillbaka i vattnet för att hoppa och plaska... Efter det blev det 20 min i bubbelpoolen.. Hon var så glad. Det var så roligt! vi skrattade och det var jättetrevligt!

Efter att vi duschat och gjort oss i ordning tog vi oss ut i solen på en promenad ner till Kista Centrum... Det visade sig att fröken har lite vårkänslor. Hon skulle stanna vid varje parkbänk och känna och skratta, sen komma och ta tag i mig och hålla handen.. och tjoa omkring... 20 min senare var vi framme i Kista... Där blev det en välförtjänt lunch hos greken.... Mums!!! Vi åt i lugn och ro.. Mycket skratt även här!!

När vi sedan var klara med lunchen tog vi taxi tillbaka och avslutade med en fika på icas café... Hennes stammishak... När vi var där väntade vi in sara.. Det märks nu att hon är på banan, tjejen alltså, och är sitt glada jag igen... Hon har varit lite sjuk, men inte idag! Snorig och förkyld visserligen.. Men åååh vad underbart trevligt det har varit!

Sen nu ikväll har jag tränat PowerStep.. Oj vad roligt det var.. Tog astmamedicin innan passet började och jag kunde ta i i varje övning, inte som i tisdags när jag kämpade med att andas... Har fortfarande väldigt låga vikter med tanke på min rygg, men vad gör det när man kan ta i extra mycket i konditionslåtarna? får ju viss styrketräning där med tanke på min övervikt!

Så nu sitter jag här och är väldigt glad och tillfreds med den här dagen.. Ryggen skriker AJ AJ AJ, men det är värt varenda sekund det gör ont just idag med tanke på vilken underbar dag jag haft! Såhär vill jag ha det varje dag!

Psst, imorron blir vardagsrummet klart! Då ska det storstädas!!! =)

Puss på er. Jag ska pussa på Daniel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar