fredag, mars 06, 2009

Frågor och svar

Namn: Maria
Smeknamn: Wilbur
Piercingar: Naveln, hade en i tungan förut
Tatueringar: Nope
Längd: 166 cmS
kostorlek: 39
hårfärg: Blont
Är du kär i någon: Ja, i Daniel Gustavsson
Önskar du att du bodde någon annanstans: Gillar Hovslagarvägen
Tänker du på självmord: Förr, ja
Tycker andra att du är attraktiv: Fråga dem
Dricker du: Tror alla dricker, i mitt fall vatten
Använder du droger: astmamedicin och allergitabletter, är det droger?
Röker du: Nope
Vilket shampoo använder du: Dove
Vilken parfym använder du: Den enda jag kan namnet på är Kenzo
Vad är du rädd för: åska, sprutor
Gillar du att tvätta: Ja, då kommer de kläder man tycker om fram

Din första:

Operation: tog bort tre födelsemärken
Första piercingen: Jag var 17, morbror Kent låtsades vara målsman, och det var i tungan
Första priset: Har aldrig vunnit nåt om man bortser från min prins
Första sporten du började med: basket? Eller simning? Eller ridning?
Första husdjuret: Hmm, hund, katt, marsvin, kanin, råttor, möss- jag vet inte vilken som var först
Första semestern: som vuxen med Daniel på Samos
Första konserten: Carola, jag sov mest hela tiden
Just nu:Äter du: Fisk, fågel och veg.
Dricker du: vatten och bantningsshakes
Ska du: slappa i soffan hela kvällen
Lyssnar du på: Friidrotten på tv 4
Väntar du på: att mina gardiner ska hämtas från Daniels föräldrar
Tittar du på: skärmen
Har på du på dig: massa katthår.

Din framtid:

Barn: Hoppas på att det blir några stycken, gärna snart
Giftemål: När Daniel friar
Karriär: Jobb, Daniel och familjeliv

Har du någonsin:

Kysst en främling: Vem har inte det?
Tappat bort glasögon/linser: Ja båda två, mina rosa glasögon när jag var 5, linserna när jag var några år äldre
Brutit ett ben: Nope
Rymt hemifrån: Självklart, massor med gånger
Röntgats: magnetröntgen och hos tandläkaren
Gråtit när någon dött: Ja, Kent och morfar

Tror du på:

Gud: Nej, men på någonting
Mirakel: Nej
Aliens: Absolut inte
Magi: som vad?
Himlen: Bara att rikta huvudet uppåt så ser man den
Tomten: Nope
Änglar: Nej

Senaste:

Film du hyrde: kommer i brevlådan från lovefilm
Film du köpte: Beck
Låten du lyssnade på: Ligger på hålet
Låten du hade på hjärnan: Ligger på hålet
Låten du laddade ner: Låt? Ljudböcker var senast
Personen du ringde: Hmm, Sara igår kanske
Tv program du tittade på: Friidrotts-EM
Personen du tänkte på: Daniel såklart

För eller emot:
Långdistansförhållanden: För, älskar min prins
Utnyttja någon: i positiv bemärkelse, ja!
Självmord: Finns det ingen utväg så finns det inte
Att använda droger: EMOT
Köra onykter: Hatar RATTFULLA
Förhållanden: Vilken slags? Kärlek? Vänner? Kompisar?

Favorit:
Mat: Pappas Hermanssons
Låt: Han Marx gamla klassiker
Sak att göra: TRÄNA
Dryck: Vatten, cola, juice
Bil: Vår gråa ford, TUU

Har du nånsin:

Ljugit för någon: Jepp
Varit i slagsmål: Självklart
Blivit arresterad: Nej verkligen inte

Antal:

Gånger du varit kär: 1, i Daniel
Gånger ditt hjärta brustit: 2 i samband med tjafs, men har spikat ihop det igen
Hjärtan brustit på grund av dej: Fråga den som kan svara på frågan
Personer från grundskolan du har kontakt med: ca 5-10 tror jag
Ärr du har på kroppen: Hur många som helst

Senaste:

Tidning du läste: Någon målartidning som tillhör Daniel, ligger inne på lilla toan
Personen du fick mail av: Camilla Valborg
Personen du fick brev av: Får bara räkningar
Personen du fick sms av: My sweet Daniel
Saken du köpte: Kläder i helgen

Övrigt:

Vad har du gjort idag: Tvättat, pluggat, kollat på tv, städat i tre av rummen
Var det kul: Nja, det kan jag inte påstå
Hur tidigt stiger du upp: Vardag eller helg?
Gillar du att slåss: Det beror på
Vad ska du göra ikväll: Filmkväll i soffan och raka ryggen på Daniel
Är du seriös: Alltid
Var har du ont: Om jag ska klaga så ryggen
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: klart det, bara att sätta händerna under fötterna så står man på dem

Favorit:

Håkan Hellström eller The Ark: The Ark
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: Till rätt mat
Är du glad nu: Alltid
Var du glad igår: Självklart
Känner du nån som jobbar på sjukhus: visst.
Stockholm är: huvudstaden i Sverige
Kan du sjunga: Alltid
Mer värt än guld: Daniel och flickorna
Spaghetti eller makaroner: same but different
Ett land jag helst vill besöka: TUNISIEN, i sommar!
Påsar: ligger i lådan i köket
Ska bli skoj: Vår resa i sommar
Ska inte bli skoj: tentan i ingenjörstrean
Sparar till: vårt husköp och resan i augusti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar