onsdag, mars 25, 2009

Tankar... och funderingar...

Det är många tankar som figurerar i mitt huvud just nu.. Så många tankar, så många funderingar, men få svar.... Jag vet snart varken ut eller in.. Vad ska man tänka? Vad ska man känna? Varför är det såhär?

Jag har även börjat funderat på det stora B:et... och det är inte Bebisar eller Barn... utan... Ja just det ämnet... Är den på väg tillbaka? kommer jag orka stå emot? Kommer jag hamna i fallgroparna? Många säger att man "växer upp" när man är vuxen, men jag tvivlar.. Jag har fortfarande samma känslor, samma funderingar kring ämnet... jag har en rädsla... och jag skulle vilja berätta min rädsla för någon, men vem? Jag har nämnt det för Daniel, men han är inte rätt person att berätta allt för.. Han har inte den förståelsen... Även om han vill vara mitt stöd..

Ja så en annan fråga, var i helvete har vi lagt hemtelefonen? Nu har vi fått igång vårt internet efter många turer att hitta första jacket.. Men var är telefonen? Vi har ju "foten" men ingen telefon... Vi har letat nu i en veckas tid... Hoppas på att den kommer fram snart.. =)

1 kommentar:

  1. Mig! Jag tror jag vet vad du talar om... Jag har inet de tankarna nu. Men de har funnits och det finns många tankar ännu på m**,v*** och t******. Ps Skit i L eller vem det än är som dummar sig. Tyvärr värkar det som din bror inte struntar i henne eller har jag fel? Ds

    SvaraRadera