måndag, mars 02, 2009

Måndag!!

och det är vårens första måndag.. Är 2 mars idag och det betyder 2 dagar in på våren 2009! Tjohooo!!! nu väntar jag på värme, solsken och mindre kläder.

Har planer för veckan och för idag... I veckan ska jag koppla in hemtelefonen och bredbandet, är dags för det nu när vi bott på nya adressen i en månad! Vi är inte snabba, men vem ringer oss liksom? Ska även koppla in lilla tvn. Den står uppställd på rätt plats, MEN utan sladdar och kablar. =) Snabba Agda ska fixa!

Sov första natten i sovrummet inatt efter renoveringen! Åååh vad jag njöt av vårt sovrum, vår säng och mitt nya täcke! Hann ju inte mer än somna innan det var dags att vakna igen! Morr...

Ikväll blir det hoppning i Enköping på stooora Lady. Undra hur det ska gå! =) Ska försöka få med mig min underbara pojkvän för att titta på! Hoppas hoppas att han vill följa med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar