onsdag, mars 18, 2009

lång upp och ner-dag

Har varit en lång dag idag! Började lite lågt... Jag var väldigt nere i morse.. Jag ville bara gå och lägga mig igen.. Veve försökte få mig på bättre humör, men gick inte.

Sedan var det dags för tenta... Upptäckte att dynamiken var lättare än förväntat, men materialen var svårare än förväntat.. Jag förstod inte riktigt vad han ville ha ut... Så dynamikdelen känner jag att jag har klarat, värre med materialen... Men hoppas vill jag kunna göra ändå!

När jag sedan åkte hem "unnade" jag mig några chokladbitar... Sen när jag kommer hem slog jag på tvn... Där somnade jag i soffan... Nu på kvällen har jag varit iväg och kört två pass spinning... Det kändes sååå bra! Ryggen säger som vanligt ifrån... Men har tänkt försöka få en tid för massage nästa fredag... Jag orkar inte ha den här smärtan uppe mellan skuldrorna...

Kollar på mitt nya program "Diagnos Okänd"... Det känns skrämmande.. De har precis konstaterat fibromyalgi på en tjej... Hon känner av precis på de punkter där man inte får peta på min rygg.. nu är inte jag hypokondriker, men självklart slår det en tanke... Jag kanske ska ta reda på varför min rygg är så extremt känslig... Som sagt, ska börja utnyttja min massage... Så får vi se om hon säger nåt. Sen ska nog Daniel ringa Jocke för att ta reda på det onda mellan skuldrorna.. Jag har planer i alla fall! =) Planer på att ordna upp mitt liv.. Eller min, rygg kanske jag ska säga.. haha...

Är fortfarande mer neråt än uppåt, men det släpper kanske snart.. Hoppas på det... Har börjat fundera på om det har med hormonet som är på väg ur kroppen, eller om jag håller på att bli "vårdeppig"... Eller kanske att det bara blivit för mycket... Det visar sig snart kanske... Jag hoppas det inte har med hormonet att göra i alla fall, för vill inte känna såhär för all framtid.. haha..

Klagade inför Daniel idag om mina "överviktsben"... Han förstod inte mig... Han tyckte att jag hade tränade ben.. Säger han det för att vara snäll? Eller säger han det för att han tycker det? Han sa även att det börjar synas på mig att jag blivit mindre... Men hur ska jag ha kunnat bli mindre när jag fuskat en del denna vecka? Nästa vecka blir det bättre igen! bortsett från lördagen då det är INFLYTTNINGSFEST!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar