måndag, mars 23, 2009

Ny vecka!

Nya möjligheter! Vardagsrummet är klart, gardinerna uppe och blommor i fönstret... Nu är det hallen och badrummet som gäller! Sen är det äntligen klart! Det kommer fixas i veckan.. Så i eftermiddag är vi åter i slipdammsträsket! haha.... På lördag inflyttningsfest... Eva kommer att fixa det som skall ätas! =)

Måndag idag.. Jag är trött och sliten.. Som alltid. Hade behövt några dagar till ledigt eftersom min ledighet inte varit någon ledighet med jobb och annat. Idag har en ny kurs börjat, ENTREPRENÖRSKAP, och jag tror att det kan bli både spännande och intressant. Har laddat ner kursboken, men även beställt den då jag kom på att det kommer typ kosta lika mycket att skriva ut den som att beställa den.. Eftersom jag har ett presentkort att utnyttja passade jag på nu... Smart va?

Den här veckan blir ytterligare en träningsvecka.. 6 dagar inplanerat! Fredag = vilodag... Gick upp 6.40 idag för att hänga tvätt, starta ny tvättmaskin och fixa mig i ordning till dagens skoldag... Hann även med att mysa med mina flickor! Haha.. De är bäst!

Nu i eftermiddag drar även Cad Fördjupning igång.. Ska bli spännande att se vad det är för nåt.. Troligtvis är det joooobbigt, eftersom jag är så fruktansvärt kass på cad och har noll tålamod för sånt.. Men men, ny vecka- nya möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar