onsdag, mars 11, 2009

Morgondagen

Imorgon gäller det... 8.10... Jag är nervös... Och då är det ett halvt dygn kvar.. Men det kommer bli bra.. Jag och Daniel har diskuterat lite nu på eftermiddagen om eventuella möjligheter.. Blir det så blir det! Men ingen panik om det väntar på sig..

Imorgon är det dags för arbete.. I love it! Tyvärr har hon urinvägsinfektion... Hoppas hon känner sig bättre, men planerna är att åka till ikea... Där ska jag försöka lämna tillbaka våra handtag till köket som inte stämde! =( Men försöka få ett tillgodokvitto att handla annat för, gardiner till köket kanske? Har hittat några som jag vill ha.. Helvita.. Men skulle nog bli schysst till våra randiga gardiner...

Dieten går vidare.. Är mycket mer motiverad den här gången.. Och jag tror det har börjat ge lite resultat.. Får prova på jeansen nästa vecka.. Har haft mina svarta byxor idag och de är inte ens trånga i låren.. Vilket de varit ett tag... Och har varit tvungen att dra upp de i midjan ett gäng gånger med.. så liten liten skillnad kanske det är! Jag ska inte ställa mig på vågen förrän jag ser att jag är mindre... Under tiden får jag upptäcka i kläderna! Vilket nästan är ännu roligare! =)

Träning snart.. Bodypump...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar