söndag, mars 08, 2009

30-årsfest

Igår var vi på Johan och Henriks 30-årsfest! Det var jättetrevligt... God mat och trevligt sällskap. Pratade massor med vår granne som bor på andra sidan gatan.. Åh vad jag älskar gillmarksbyn! =) Sen pratade jag självklart med de flesta andra med. =) Vid 23-23.30 skjutsade jag ner 14 st till Rickards i jordens Voyager.. Snacka om stor "personbil".. haha..

När alla blivit nerskjutsade var det bara jag, Daniel, Stefan och Ulla kvar... Vi satt och pratade fram till 1.30 innan vi beslöt oss för att gå hem.. Stefan ville ha skjuts ner till Rickards så vi väntade.. och väntade.. och väntade för hans barn vaknade och ville INTE somna om...

När vi väl beslöt oss för att gå hem i alla fall så skulle Daniel prompt ner till Shell, eller Shell7eleven som det heter numera.. OJ vad de gjort om! =) Och vad fräscht det var... Nästa helg är det min tur att stå där... Tjohoo! har två eller tre timmar på mig att lära mig allt det nya innan jag står själv! =) Ska bli spännande..


Idag har varit lugn, men med en hel del dispyter! Förlåt... Jag tycker att det är onödigt att vi ska skälla och bråka på varandra... Tänk på allt vi varit med om! Allt roligt vi haft! Vi får skärpa till oss och BÖRJA UMGÅS... Eller vad säger du? Jag vet att det är en bit ifrån, men alltid finns det lösningar! =)

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig! Kram och Förlåt från en som varit dum

    SvaraRadera