söndag, mars 01, 2009

Mot nya mål...

.. och nu är det mot samma mål... I bilen mot Borlänge och Romme Alpin tidigare idag konstaterade jag och Daniel att vi är på väg mot samma mål... Vi har nu samma mål med det närmaste året.. Det känns skönt! Det kommer bli ett bra år, även om min mamma blir allt sämre. Vi har planer, vi har drömmar och framförallt vi har våra resor att se fram emot!

Den här helgen nalkas sitt slut och både jag och Daniel är trötta. Nu på kvällen blir det soffan och sova vid 21.. Tiiidigt! Vi som alltid myser film på kvällen..

Vi har haft en bra helg med mycket planering, förberedelse och fest.. Jag har även hunnit klippa mig! Jag blev sååå nöjd. Sandra ska ha en guldmedalj, att hon ställde upp på mig att jobba en lördag fast hon är ledig ALLA helger.. Sen är jag såå glad över att Lasse och Camilla kom i helgen... Jag har saknat dem! De är mina hjältar och jag kommer alltid känna de som mina hjältar! så som de ställde upp på oss när vi var små... De ska ha ett evigt tack! Det var även vääääldigt kul att Chippen och Camilla kom upp, har saknat även de.. Var första gången sen Kents begravning jag träffade dem. Var skönt att få prata om sånt som hände oss när vi var små.. Jag är en av de som egentligen borde bearbeta det...

Idag har vi åkt skidor i Romme.. Det var kul, de hade öppnat nya backar sen sist.. De var jättemysiga.. Perfekt skidföre och jättetrevligt. Jag hade dock problem med pjäxorna... De gjoooorde så ont i foten... Fram mot 14-tiden slutade de göra ont.. Tack för det... Men då hade jag börjat få ont i knäna och hade mjölksyra i låren.. hahaha... Jag tror att jag spände mig för mycket.. Är ju lite ringrostig på skidor efter 10 år på snowboard.. Är ju så vingligt! Haha...

Nej nu har Daniel ropat att jag ska komma till soffan.. Ha en trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar