torsdag, maj 31, 2007

En vanlig torsdag i maj

Fy satan vad jag inte mår bra just nu... Vaknade upp i morse och kände mig alldeles tung i huvudet... Och med den där känslan "jag kommer bli förkyld" i kroppen.. Försöker ignorera den så gott det går och åker ner till Shell och jobbar! Jag diggar verkligen Shell, så himla härlig stämning.. Även om det är full rulle hela tiden och man knappt hinner säga hej till den man jobbar med! =) Fullt upp kan jag i alla fall säga att det var.. Det var fullt i folk nästan hela tiden.. av de 7.5 timmarna jag jobbade idag var det FULLT UPP minst 7 av dem... Irina var mestadels inne på lagret och fixade, var varor ÖVERALLT.. Och kunder ÖVERALLT ute i butiken... Avslutade dagen med inga smitningar och 80 minus i kassan, men hade väldigt ont om växel nästan hela dagen så de har förhoppningsvis överseende med det...

När jag slutat såg jag att jag fått ett mobilsvarsmeddelande.. Så ringde och lyssnade... Ringde därefter Trulsa och lyssnade på vad hon hade att säga! Stackars tjej, hon ska bli anmäld för FÖRTAL av sin skola för att hon uttryckt att hon inte gillar sin lärare och så.. Stackars henne verkligen... Jag hoppas och tror att de inte kommer någon vart med det hela... Det finns inget att ta på.. För VEM kan lista ut vem henner lärare är när hon inte säger lärarens namn eller vilken skola hon går på, förutom Komvux??? Jag håller på Trulsa..

Ikväll har jag varit stendöd.... Har legat och sovit i soffan... Vaknade av att jag frös... Och sen har jag mest vilat.. Min förkylning närmar sig! Med stormsteg dessutom... Ska snart gå och lägga mig... Måste sova bort min förkylning! =)

Håller på dig Trulsa!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar