tisdag, maj 22, 2007

Jobbade igår.. Det var intressant.. Först trodde jag att jag skulle dö av tristess, hon säger ju samma sak hela tiden! :D men det blev ett ganska bra slut på det hela i alla fall.. Jag blev ledig i två timmar igårkväll och när jag kom tillbaka så hade de lagt sig... Så det var bara att gå och lägga sig.. och inte behövde jag upp på natten heller... Det negativa är ju att jag har så svårt att sova om nätterna, har svårt hemma att komma till ro... Ännu värre när jag är borta.. Så jag slocknade i soffan en timme... I alla fall så gick 16-timmarspasset smärtfritt...

Idag kommer tvn hem! Ska ringa Elgiganten har jag tänkt och prata om andra tvn... Se vad de säger... Kommer bli intressant..

Nej nu har jag kylt ner mig lite.. Dags att leta rätt på ett par byxor! :D

Hoppas att tvn blev bra nu!

Ikväll ska det tränas... Spinning blir det nog.. som alla andra dagar typ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar