lördag, maj 26, 2007

Soligt och varmt och ute hela dagen

Dagen började ju bra... Först kände jag att jag hade ont i knät... Klantskallen Maria försöker böja knät åt fel håll när hon är på dansaerobics, smart Maria... Så det blev ingen träning.. Sen blir det tjafs mellan mig och Daniel... Om bilen, vad annars? Jag var så arg, och han sur på mig... Slutar med att han bara går och jag gråter.. Vad annars..
_____

Daniel drar iväg och ensam är då jag.. Som alltid... Skickar meddelande till Kicki om hon vill ut och gå med mig för att jag ska bli lite gladare... Promenaden blev lunch, för att sedan övergå till att åka iväg med henne och Henke på nån marknad, i klass med loppis.. När vi var klara där åkte vi till Skokloster slott, det var fint där... I alla fall, vid skokloster slott var det volvoträff... Fanns en där som var cool, några var snygga, andra stailade och andra volvoraggers! =) Efter det åkte vi runt lite för att sedan komma tillbaka till Bålsta... Var verkligen jättetrevligt, är inte så ofta man umgås med Kicki.. Och Henke funkar oxå! Och jo en sak till, vilket underbart väder vi fick idag.. Mycket sol, somriga kläder- kan det bli bättre?
_____

Daniel kom hem vid 18-tiden.. Jag var inte riktigt glad på honom, men nu är det lugnt mellan oss igen... Jag avskyr verkligen när han bara drar iväg sådär... Ja ja, vi är sams och det är det viktigaste...
_____

Nu när solen fått lägga sig ner har färgen lagt sig på mig.. Blivit ganska röd, men inte så att det bränns eller svider.. Så jag har nog haft en del tur idag! =) Ibland ska man få en lyckad bränna... hihi..
_____

Åhhh vad jag längtar till Egypten... 26 juli.. Då åker vi! Snacka om att jag ska bada i havet! =)
_____

Puss på er.. Nu ska jag mysa i soffan och jag ska inte vara själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar