fredag, maj 04, 2007

Tryck och dra

Så var det fredag och vi ska till Leksand... Hmm.. JÄTTESENT ikväll! Och innan dess måste jag städa, diska, tvätta och jag är helt slut!

Var och tränade 10.30-11.40... Jätteroligt! När jag först kom ner i spinningsalen så jag gjorde i ordning cykeln... Som tur var så kom en till, en jag kört cirkelpass med en av lördagarna... Så vi satt där längst fram bredvid varandra! Och satans vad jobbigt det var... Fokuserade på tryck-dra, tryck-dra, det var mycket jobbigare än vanligt! Det måste bero på att jag gjorde rätt den här gången... Tryck-dra, tryck-dra...

Läste Trulsas blogg (http://theresabengtsen.blogspot.com) nyss där hon hade skrivit om sitt resultat av högskoleprovet... Haha, jag hade 0.8 när jag gjort mitt prov.. Haha, du är bättre på Betapet, men jag fick bättre resultat än dig på högskoleprovet! ;) Tycker om dig ändå babe! Hehe...

I alla fall, Leksand ska vi till ikväll och imorron blir det RÄTTVIKS MARKNAD! Kommer inte ihåg när jag var där sist, är jättelängesen... 2004 tror jag att det var! En klassiker, och jag har inte varit där! Skäms på mig...

Trött är jag med, och huvudvärk... Som vanligt! Jobbigt... Men men, det får jag ignorera! :D Får se om jag ska träna i eftermiddag igen! Vet inte ännu.. Ska försöka återhämta lite krafter och sen åka iväg på pumpen... Det är ju jätteroligt att träna Bodypump! Varför har jag inte kommit på det här tidigare?!?! Jag ska nog tvinga mig dit! =) Daniel kommer ju ändå inte vara hemma... Vi får se hur jag gör! Än är det 4 timmar kvar!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar