tisdag, maj 08, 2007

Tisdag...

Ja så var det tisdag... Jag håller på att gå under av tråkighet..
Sköter tvätten.. Åååh vad roligt! Ska diska, ännu roligare!!!
Jag måste skaffa mig ett jobb och det är nu!! Tur att jag har min träning! Utan den hade jag nog klättrat bokstavligen på väggarna...

Igår fick jag jordens idé... Pappa vill bli av med Daniel hemma, Daniel vill ha en lägenhet så han inte ska få massa skäll hela tiden. Vera ska flytta ut så den lägenheten blir ju ledig! Kanske kan han få tag på den lägenheten? Det är ju pappas hyresvärd hon hyr av så det kanske kan funka... Vi får se vad som händer...

Skulle ha skjutsat Daniels mamma till opel idag så hon kunde hämta bilen, men hon ringde nyss och sa att hon inte skulle dit.. Typiskt.. Då har jag tankat bilen HELT i onödan... Då hade jag inte behövt föra över en massa pengar.. A ja, smällar man får ta!

Träning ikväll blir det i alla fall.. Spinning kl 18... Tror inte det finns något annat intressant pass idag.. Ska kanske köra lite rygg efteråt! Vi får se! =)

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar