måndag, maj 21, 2007

Långhelgen har gått..

Började med en jätteledsen Maria... Jag har så svårt att vara själv just nu och Daniel var mer borta än hemma, vad annars? Så jag var rätt ledsen och drog mig undan... Tror att Daniel tyckte jag var lite smått konstig.... Jag hoppas att han märkte att det var någonting som var fel...


Men sen på lördagen stannade han hemma, jag tvingade honom... Jag var iväg och tränade på morgonen och sedan när jag kom hem skulle Daniel iväg och fixa volvon... Men han var snart tillbaka, det var inget fel tydligen- trodde vi! Så vi hade en lugn dag tillsammans, städade och fixade... På kvällen åt vi gott och åkte iväg på bio.. Vi såg Shooter, den var riktigt bra.. Och Daniel skrattade efteråt, åt mig... För jag "hoppade" till vid en frekvens... Fast snarare flög jag tror jag.. Haha...


Igår på söndagen skulle jag iväg och träna, men hade träningsvärk i varenda muskel kändes det som så jag avstod... Daniel stack iväg ut på en promenad... Så jag fixa i ordning lite här hemma... Vid halv två åkte vi iväg på kalas, Daniels systerson fyllde 10.. Så vi var där och fikade, och pratade en massa... När vi sedan skulle åka hem blev jag nästan överlycklig, var så förbannat jobbigt att andas.. Har svårt med allergin för deras hundar...
På kvällen stack jag och Daniel sen ut och gick en vandringsled.. Rakt upp och rakt ner gick det! ;D Och Daniel sprang ju ifrån mig direkt.. .Fick ropa några gånger efter honom för att höra var han var- jag hade aldrig gått där tidigare...
Sen efter det lagade vi mat ihop, åt och hade en myskväll tillsammans!

Så nu mår jag bättre... Jag har fått vara med Daniel en helg... Det var inte igår om man får säga så! :D

Idag ska jag iväg och jobba... Kul att jobba, men inte med det jobbet kanske.. Assejobb, 16 timmarspass hos en som är jättejobbig.. Och jag vet inte ens hur jag tar mig hem.. Låter lovande! Jag får aldrig någon adress dit hon jobbar så jag vet inte hur jag ska ta mig därifrån...

Håller med dig Trulsa, man ska inte klaga över våra liv, vi kunde inte ha haft det bättre! :D

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar